hemma med tunn plånbok och tunga shoppingaxlar

har haft en jättetrevlig helg med shopping i göteborg och trollhättan.
detta lyckades ja shoppa..


Byxor i rostfärg från Vero Moda, Skjortklänning från Vero Moda, Tshirt från Gina Tricot


Senapsgul och stickad från H&M, Plommonlila kofta från nåt ställe jag shoppade billigt på


Mina älsklingsskor/stövletter eller vad jag ska kalla dem.
Deichmann shoes



Bastoppar, vit från H&M, jeansblå oversize i finstickat från Gina Tricot


Skjortklänning från H&M, Grön kofta från Gina Tricot, bältet fynda jag i en liten butik jag inte minns namnet på


Lite inredning såklart, vinglas från Lagerhaus, ljuslykta från Village


Inredning till köket,
Kärleksbrus ger dig ett pirrigt rus
innehåll: rosa moln, tunghäfta, lätt rodnad, dagdrömmar, pirr i magen, kärlekstörst
obs! kan innehålla spår av förälskelse


När jag köpte det svarta bältet i en butik på en liten gata så säger kassörskan - jag lägger kvittot i påsen. ja tack svarar jag. när jag senare ska titta på kvittot för att se vad butiken hette hittar jag detta kvitto



haha va ja skratta :)
det ska stå bälte 50kr.... på en post it

helgen har varit supermysig hemma hos syster.
lördag shoppade vi hela dagen i götebörg, sen tog vi tåget hem till trollhättan då vi tagit ett glas vin till lunchen. en stunds guitar hero men vi blev båda utklassade av fredrik, ombyte sedan ner till stan för att käka och dricka gott till fotbollen. gott var det, sämre gick matchen.
avslutade kvällen med bowling.
dagen har vi spenderat på överby shoppingcentrum och spenderat lite mer pengar. lunch och storhandling innan tåget rullade hemåt igen.
avslutningsvis, pust va skönt att sova i min säng inatt :)
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skorna var verkligen jätteläckra! Själv har man inte deichmann i närheten så jag får åka 10 mil :(

2009-10-12 @ 14:48:45
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0