kanelbullens dag och dagen efter

Denna söndag har varit väldigt kort. Sovit alldeles för länge för att få saker gjorda men sovit alldeles för lite denna helg för att tycka det känns okej att det är måndag imorgon :(
50-årsfest för min far igår och inatt. Det var himla trevligt så jag ska inte klaga heller.. Riktigt lyckat allting: underbar mat från Folkhögskolan, musik och underhållning av Mathias Nilsson, roliga historier om far min som han själv eller andra fick lov att berätta, dans och mycket skratt.
Speciellt en lek som farbror Lennart höll i.. jag lovar jag ska lägga ut bilder för det går inte beskriva med ord :) kommer...

Så idag då, vi har städat, plockat, tittat på alla presenter (roligt med alla kort), och slappat då..
Lite jobb nu på kvällen, skönt det i alla fall.
Har hunnit vika tvätt och diskat också, det var mitt mission idag :)

Hej och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0