Mycket gjort i lägenheten ikväll

Jag fick massa inspiration i butiken idag när jag hjälpte alla kunder med tyger.

Jag har hängt upp ett par nya gardiner i köket, wallstickers i sovrummet och en fondvägg i tyg i vardagsrummet.
Det kommer bilder imorgon för jag har glömt kameran i butiken.

Men det är detta mönster, Mimers Brunn, designad av Sara Berner.



Men det är inte denna färgställning jag valt utan denna som är på väskan




Kommer bilder...
Så länge tycker jag att ni kan kika in min företagsblogg www.nydesigns.blogg.se  där har jag tipsar hur man kan dämpa ljud och eko med hjälp av textilier.

En god natts sömn, ja tack!
Har sovit dåligt några nätter pga min onda axel. har blivit nåt konstigt med den, rädd att det är nåt som blivit fel efter operationen. Men jag ska få träffa en läkare på fredag så hoppas det ska ordnas upp.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0