Nu är det roligt att komma hem :)

hallå..
lite bilder tänkte ja bjuda på hur det numera ser ut i min lägenhet, efter att jag i förrgår hade så många projekt.


Nya gardiner i köket behövdes efter omtapetsering och målning av luckor.
Och andra röda detaljer såklart.



Sen pratade jag om att ja gjort en fondvägg av tyg, såhär blev den.
Läckert va?







Sen är det soffdelen.
Måste säga att jag tillbringar mer tid här än vid matsalsbordet :)



Och sålänge ja tar upp det oranga övergripande så tycker jag inte att det blir rörigt med de olika mönstren.



Sen har vi de snygga glasspirorna från Per Ekstrand som hänger snyggt i fönstret.



Japp då har ni sett hur jag bor.
Har ett projekt nu då jag tänkt flytta ur garderoberna från sovrummet till delen innan sovrummet. Har liksom en liten hall där som är mellan sovrum och vardagsrum och toalett som jag tänkt göra garderob av.
Hade tidigare tänkt mig att göra ateljé av det och låta staffli stå uppe men hur ofta målar jag? Då får jag väl måla i garderoben då :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0