träffa läkare

japp äntligen. imorgon är det dags att få domen, haha :)
nej så illa får vi väl hoppas att det inte blir.
men axeln, eller snarare hela armen, är inte som den ska..
satt nu och drack en loka i burk, jäklar va ja darra. och smärtan som strålar i axeln ända ner i armbågen, ska bara inte vara där. aj!

b12, magnesium, elektrolyter, vad saknas i lilla kroppen tro?
ja det hoppas ja att dom kan tala om för mig. det roliga är ju att man får nästan googla vad man kan tänkas ha för att vägleda läkarn. så nu vet jag att ja skulle haft tillskott på b12 efter att ja opererade axeln. kanske därför ja känt mig matt i kroppen.
hopp vi håller tummarna att ja får nå uppiggande :)

nu ska ja sätta mig med lite jobb. sitter med singing bee i bakgrunden så det går nog rätt bra...

hello hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad fint du har fått det i din lägenhet! Tycker att garderob mellan sov- och vardagsrum låter vettigare än en ateljé ;) Stackare som inte får ordning på armen, hoppas läkaren kan reda ut problemet för dig! En massa massa kramar från mig!

2009-10-09 @ 01:33:24
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0