good morning

Ännu en ny dag med nya möjligheter!
Jag har fått så mycket energi så jag kommer upp i tid för att ta en morgonpromenad innan arbete och jag vill knappt gå och lägga mig :)
Har så mycket idéer på förändringar i butiken så skulle kunna jobba heela dagarna. Men jag hinner ju inte bara skylta och plocka om, jag gör ju planeringar, bokföring, inköp och marknadsföring också.
Fler timmar på dygnet tack!

Nej nu ska jag pallra mig iväg, ska på möte med Annica och Anja och bygga en hemsida för nätberket Kvinnor i Karlskoga som jag sitter i styrelsen för. Tur vi har Anja som skriver texterna åt oss säger jag.
Roligt att redan ha sidan klar, ingen som förväntar sig det ännu :)

- Ha en bra dag -

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0