Vem tycker inte Dirty Dancing är världens bästa film?

Det är ju så att man får en tår i ögat. Men samtidigt en lättnad, har har ju inte varit sig lik på bilderna det senaste året. Usch, det kan inte vara lätt att vara uthängd i press när man är i det tillståndet.

Jag vill hylla Patrick Swayze och Dirty Dancing.





Alla måste ju ha mått bra av att se filmen och haft smilgropar upp till öronen när han säger:
"Nobody puts Baby in a corner"

Nu ska jag ta en dusch och äta en brakfrukost så man kan jobba hela dan.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh du får gärna tipsa tesorter till mig någon dag när jag kommer hem :) Är det dyrt att beställa?

Jag bara ÄLSKAR dirty dancing, en av de bästa filmerna! Nu blev jag sugen på att se den...:)

Ja det är så skönt att kunna springa omkring i sommarkläder. Snacka om lång sommar jag får! Men det kommer nog att bli outhärdigt varmt här lite senare dock. Nu är det iaf perfekt! Hur var din födelsedag? Hittade du på nåt roligt? Massor av kramar!

2009-09-15 @ 08:51:31
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Emelie Wiktorsson

Linda det är VÄRLDENS bästa film :)

2009-10-19 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0